تمرینات تیم فوتبال قطر به دور از چشم خبرنگاران برگزار شد
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش ایرنا ، روزنامه الشرق قطر روز دوشنبه نوشت:‌ 'آتوری' پس از بازبینی فیلم ویدئویی دیدارهای ایران ، از بازیكنان خود خواسته است تا در دیدار با ایران از انجام كارهای انفرادی دوری كنند و در كارهای گروهی شركت نمایند.

براساس این گزارش ، تیم فوتبال قطر به منظور دیدار با تیم ایران در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی 2014 برزیل عصر امروز بوسیله یك فروند هواپیمای اختصاصی به تهران سفر می كند.

' شیخ حمد بن خلیفه بن احمد آل ثانی' رییس فدراسیون فوتبال قطر نیز این تیم را در سفر به تهران همراهی می كند.

*** سوریا : توان عبور از سد ایران را داریم

مهاجم تیم فوتبال قطر اظهارداشت: ما توان آن را داریم تا برای رسیدن به مرحله بعدی مسابقات انتخابی جام جهانی 2014 برزیل از سد ایران عبور كنیم.

'سباستین سوریا'‌ در عین حال تصریح كرد: دیدار با تیم ایران بسیار سخت است زیرا این تیم در زمین خود و در حضور تماشاگرانش بازی می كند اما ما نیز محكوم به بازی قوی در این دیدار هستیم.

‌وی با اشاره به اینكه بازیكنان تیم فوتبال از اینكه دیدار با ایران سخت می باشد واقف هستند ، تاكید كرد :‌ اما بر پیروزی در این دیدار مصر هستند و اطمینان دارم كه عنابی پوشان قطر با پیروزی تهران را ترك می كنند.

*** خالد مفتاح : نتایج دیگری در انتظار تیم قطر است

خالد مفتاح ملی پوش لخویا قطر نیز در باره دیدار با ایران اظهارداشت:‌ تیم قطر توان عبور از این مرحله سخت را دارد و دیدارهای سختی را پشت سرگذاشته است.

وی افزود:‌انصاف نیست كه تیم قطر از جام جهانی 2014 برزیل بازماند و ما تلاش می كنیم تا برای صعود از این مرحله نتیجه خوبی را به دست آوریم ضمن آنكه نیم نگاهی به دیدار بحرین با اندونزی داریم .

بازیكن تیم فوتبال قطر در ادامه اظهارداشت:‌ تماشاگران قطر به تلاش ما در دیدار با ایران چشم دوخته اند و سرنوشت صعود از این مرحله در دست ما قراردارد كه امید است با یاری خدا پیروز شویم .

وی در پایان افزود: به اینكه دیدار با ایران سخت است آگاه هستیم اما ‌بازیكنان قطر نیز از تجربه عبور از شرایط سخت را دارند.

*** حسین علی : ایران با خیالی راحت بازی می كند و مشكل ما را افزایش می دهد

یكی دیگر از بازیكنان تیم قطر نیز با اشاره به اینكه ایران پیش از این صعود خود را مسجل كرده است ، اظهارداشت:‌ ایران بدون فشار و استرس بازی می كند و این موضوع مشكلات ما را افزایش می دهد.

حسین علی افزود:‌ از زمانیكه آتوری هدایت تیم قطر را برعهده گرفته است فضای خوبی بر اردوی این تیم حكمفرماست.

وی افزود:‌ تمركز مربی بر این است تا بازیكنان از لحاظ روحی و بدنی در شرایط آمادگی خوبی قرار گیرند و خیلی علاقمند است كه بازیكنان چهره خوبی از خود نشان دهند.

بازیكن تیم قطر ادامه داد:‌ اتوری اطمینان دارد كه بازیكنان می توانند در همه پست ها آمادگی بالای خود را نشان دهند.

وی افزود: دیدار با ایران به دلیل آنكه بازی در خارج از خانه و بدور از تماشاگران ما مقابل یك تیم قوی برگزار می شود سخت است.

حسین علی درباره انگیزه تیم ایران برای این دیدار نیز اظهارداشت:‌ باتوجه به اینكه ایران به مرحله بعدی راه یافته است به نظر می رسد از بازیكنان اصلی خود استفاده نكند اما بازیكنان ذخیره و اصلی این تیم سطح یكسانی دارند.

وی افزود: بنابراین در هر صورت این دیدار برای ما مهم و سخت است و چاره ای جز كسب نتیجه خوب برای صعود به مرحله بعدی مسابقات نداریم.

7132**1440





:: برچسب‌ها: برلین , سیاه , سبز ,
:: بازدید از این مطلب : 418
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: